översvämning

hade en liten incedent här på morgon, skulle fylla badkaret och satte mig vid datorn sen hörde jag att det rassla och hade sig där inne. jaa översvämning. Grattis sofia andersson. aja finns ju värre saker :)

annars då. har vart ledig måndag, tisdag och idag super duper skönt. har städat och donat. i måndas hade jag en ta hand om mig själv dag, gick ner på jobbet och fixade brynen och naglarna på mig själv så nu e man väl tipp topp inför jul o nyår. även vaxat benen o ska ta armarna också. Har en beställning på teckning jag ska ta i tu med ikväll sen blire jobb imorn och på fredag & lördag borde gå en kurs i paketinslagning känner jag, sen på lördag är det 60-års fest.

ska även göra lite smycken och tänkte försöka mig på nån tavla i akryl lr olja, motiv vet jag inte heller än, tänkte börja med nån enkel och jobba mig uppåt sen. igår lr inatt var vi ut ocj kika på himelen var meteorregn och som ljuspelare över himlen och från lampor lr om det var från the sky, oklart. jag gissa att det var ufon. sen ville jag gå in för jag ville inte få en metor i huvudet. men vackert var det

nu ska jag ta lite mellis. soup in a cup - thai as god verkligen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0