sjukling

sjuk, idag är jag hemma och vilar upp mig, hade ingen ork alls i kroppen imorse, sen biverkningar av min starka migränmedicin. men nu mår jag bättre så imorrn blire jobb och även jobb på lördag. På eftermiddagen ska vi upp till mamma o pappa och äta lite middag, dom åker till egypten på måndag. lyllos. vill också till värmen.

Helgen var jag på hälsomässa i älvsjö med jobbet. Leena var domare i makeup SM, var riktigt kul att se. kanske man står där själv i framtiden och tävlar :) mkt att kolla och lukta på, drygt att dom är så säljkåta där bara. gick förbi lush och kom nästan inte därifrån haha men lush e ju ett favvo märke så :)

snart jul också :) ska dona till lite i hemmet snart sen börja GÖRA julklappar :)
vissa kommer jag köpa.

för övrigt är väl allt som vanligt. vakna, jobb, äta sen sova :) men lite pyssel ialla fall.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0