bus buzz

på morgonen har det vart full rulle 110 som vanligt. buzz sover ela natten sen går vi upp vid 9 och då går vi ut direkt :) ena örat har börjat ställa sig så han ser så rolig ut ibland, tog denna nyss, tröttisen somnade efter 1 sekund

 

imorrn ska han få sin spruta, det blir bra, så han får ut och börja träffa voffsingar, han blir nyfiknare och nyfiknare så det är kul, sen imorse när jag duscha så låh han i sin korg och började prata lite svagt :)

han vill alltid vara med och gå efter en, lägger jag mig i soffan ska han också ligga bredvid, sitter jag vid datorn ska han också sitta där och jaga muspekaren på skärmen med ögonen :)

köpte halsband, koppel och sele åt han som jag hämtade ut igår. dom blev jätte bra, var rädd av att dom skulle vara fel storlek men dom satt jätte bra :) ett grått luddigt halsband och koppel, sen turkost halsband, koppel och ett sele :)

nu ska jag fixa mig lite. och fixa massa don jag tänkt att göra länge men inte gjort, och städa hemmet lite :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0