operationsdags

nu ska jag börja mitt fastande borde inte vara några problem, dock kommer jag nog inte kunna sova nått men man kommer nog vara nervör så man inte är hungrig. Har tvättat mig med nå special grejs som man ska ha innan operation, och man får INTE smörja sig eller något efteråt så nu sitter jag här håret är som ett skatbo och huden är som tuppskinn och som en extrem fnasboll. Får bli film och lite the sims spel snart :)

Buzz har varit extra busig "jobbig" idag. haha har hitta han överallt. uppe på matborden rota efter godis den buskorven. köpte en leksak åt han idag som han bara skulle dra sönder svansens hår på det, så det ligger tussar överallt. och som fasnar under hans haka haha så han ser ut som en liten tomte :) sen ska han gå och puffa ner allting med nosen, ljuslyktor, glas you name it :) bus buzz




fina blommor från jobbet :)


Kommentarer
Postat av: Linn

Hahah!

Kortet på bordet måste jag visa mamma :)

2011-09-15 @ 08:37:26
URL: http://linnlowes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0