trötthetens dagar

Nu var de längesen IGEN, är inge bra på det här. men har haft så mkt, Var ju i sthlm på mässa. vilket vart för mycket för min lilla kropp, så känns som man har fått börja om på ruta ett igen. Var på EIS analys förra veckan, "kropps-scanning" som jag gjorde förut i september också. Mycket saker hade blivit bättre men andra sämre. Så nu ska jag ta tag i nya saker, b la maten! no sugar for me. känns sådär kul nu inför julen, tror jag börjar efter nyår. inge socker, mycket grönt och färgglatt ska jag äta. och en massa annat.

I helgen var vi och fira pappa som fyllde år :) har vart en relativt lugn helg. fredan vart de lassagne, är ju såå gott. och la ner lite extra kärlek i salladen :) har vart så trött på sista tiden men endå har jag så svårt att somna. tur att jag har en liten levande vetekudde som håller mig varm om både kropp och själ.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0