minx-naglar och huvudvärk

Helgen har vart lång efter jobbvecan, min huvudvärk kom som vanligt, fast fick den på fredan istället för torsdagen. så har legat med den hela helgen, försökte sova bort den så sov väl en 16-20 timmar sammanlagt så helgen var ju lite förstörd och inte kunde man njuta av solen heller, men vi hann se burlesque och iron man 2

har vart på Minx kurs, så nu ska jag börja minxa på jobbet. gjorde lovisas naglar, hon ville ha rutiga, vart super snyggt :) och hon var nog garanterad den enda i stan som hade de :) fick mina i guld/silver leopard, skit snyggt, sen ska jag göra silver på tå-naglarna. är verkligen as snyggt att ha på tånaglarna, kommer bli en hit till våren och sommaren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0