Minx

nyvaken är vad jag är. sovit nån/några timmar, sovit bort huvudvärken, har ju hortons huvudvärk som kommer i skov, och får den varje torsdag. så nu fick jag lov och ta min medecin och då vill man helst inte vara vaken av biverkningarna så det vart en tupplur. Har jobbat för fullt och på kvällarna har man vart så trött och seg så har inte orkat med så mkt, därför kass uppdatering.

nu ska vi få nya golv i hallen ialla fall, sen ska dom måla vitt i hobbyrummet, valde måla istället för tapet så man kan ha upp lite hyllor och så, sen fundrar jag om man ska måla nå väggmålning. är sugen på nå körsbärs blommor i min hörna, jonas vill nog ha massa vapen på sin vägg i hans hörna :)

sen ska jag flytta ut datorn dit och ha en liten smink-hörna där också så man har alla sina prylar där, nu har jag ju datorn i sovrummet och den är mest i vägen.

nästa vecka ska jag iväg på kurs. Minx-naglar :) sjukt snyggt blir det, kommer nog ha det jämt sen :)


Kommentarer
Postat av: Conradtilde

Much to think about excellent web-site!! On a purely personal level "what is Love" section gave much insight into this complex subject.

2011-09-30 @ 09:05:16
URL: http://conradtilde.bloghy.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0