onsdag

todoo...Sitter här och funderar om jag ska spela lite sims, sortera i min pysselhörna eller lägga mig och glo på nått tills jag somnar, borde komma isäng lite tidigare när man jobbar men det e inte lätt.
känner en trötthet men endå rastlöshet. tråkigt att lägga sig än.

vi har snoddas här än. haft han i 2 veckor nu :) mysigt med hund.

på lördag ska vi till nyttix och få massage, bubbla och basta, ska bli riktigt skönt, annika och markus ska också följa med :) längtar, min rygg behöver nog en omgång, stel som en borstpinne.

sen på måndag och tisdag ska chefen vaxa ben och armar på mig och fixa mina bryn och fransar,
på kurs hon har. så det ska bli skönt att ha allt sånt gjort. Sen känns det bara som våren saknas. ta fram alla tunnjackor :) köpa lite nytt till garderoben, och slippa pälsa på sig så mycket och gå som en fryslort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0