hundbus och åderbråck

börjar jag bli gammal? lr vad är det hära. blir att ringa vårdcentralen igen imorgon om dessa problem, har fått en massa åderbråck bara i helgen, vad är det hära? fortsätter de såhär så blir jag väl bara 30.

har vart mycket jobb den senaste tiden, jobbar varje dag utom söndagarna.
på tisdag firar vi vår 3-årsdag tillsamans och på torsdag fyller jonas 30! tiden går så fort.
i augusti är det 4 år sedan vi träffades första gången, på min självaste 25-årsdag.

buzz lever om här, han har badat i poolen i helgen :) ser helt förstörd ut stackarn innnan jonas ska släppa ner han i vattnet.


Var ett tält på mammas o pappas gård, fylld med gossedjur, buzz hämtade i omgångar, flög in i tältet och fög ut med nån leksak. fyllde sin korg och la sig där.

och det var inte bara hundbus utan barnbus också, erica och daniel var hemma på besök med Indra och Shirin. så mycket bad har det blivit.

 

buzz trivdes väldigt mycket hos erica :)

speciellt när han fick vara med överallt och slippa gå :)


Kommentarer
Postat av: Linn

mys :)

2011-07-10 @ 21:14:03
URL: http://linnlowes.com
Postat av: Jenny Eriksson

Hej,



Jag skriver till er på grund av att jag letar internetsidor som verkar vara intressanta att göra länkutbyten med. Det är endast av denna anledning jag kontaktar er och jag är övertygad om att det kan vara av intresse för oss både att arbeta tillsammans eftersom det är något som skulle gynna oss båda då vi skulle nå ut till fler människor.



Er sida verkar vara av stort intresse då ni behandlar katergorier så som ”må bra” ...Den sida jag skulle vilja att ni länkar till skulle vara denna



http://www.behandlingaderbrack.com/ Behandling av åderbrock



Jag kan erbjuda er en länk alternativt en artikel på min hemsida konstforeningen.com som har hög PageRank 3. Det hela är väldigt enkelt och effektivt och det enda jag ber om är att i gengäld får ha en länk på er sida/artikel.







Om detta verkar vara av intresse eller om du är intresserad av någon annan typ av länkväxling är det bara att skriva tillbaka till mig.



Jag väntar på ert svar och tackar för er tid.



Hälsningar,

Jenny Eriksson

2011-10-10 @ 15:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0