middagar & pyssel

Helgen har rent av flugit förbi, jobbade i fredags sen åkte vi hem till mamma och pappa på middag. så alla syskonen var samlade vilket inte är ofta så det var trevligt. fullt hus med barn. eller kaniner och fjärilar :)
Lördagen åkte jag och madde på loppis men mkt var stängt så det bli en runda till i helgen, sen åkte vi till svärmor på middag :) så det har vart fullt upp i helgen, jobbade igår sen ska jag jobba idag och imorgon men är ledig torsdag och fredag, så skönt. ska pyssla om lite i hemmet




har fått upp två saker på väggen i hallen ;) sen ska jag köpa en liknande kristallkrona och en rund fin fluffig matta. Sen ska jag vara på jakt efter en mindre kökssoffa som jag kan måla vit och klä i fårskinn :) kommer bli så fint.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0