hundbus & shopping

är fortfarande inte helt bra i armen men dock mycket bättre. Men man undrar ju endå vad som hände. I lördags städade jag och bytt gardiner nästan överallt. Sen gjorde jag lite viltbiffar m. sås och klyftpotatis sen chokladpannacotta m. hallon efter det såg jag ut som gravid i 4:e månaden ungefär hehe.

förra veckan var jag, mamma och pappa på shoppingrunda på kupolen och arkhyttan, köpte en mintgrön vinter tröjja och massa gardiner, de som jag satte upp i lördags :) sen var vi förbi buzz mamma och syskon, det tyckte han va kul :) det är kul att se dom ihop man blir så glad. skönt att man har dom nära. efteråt sov han som en stock :)



Kommentarer
Postat av: Linn

Haha va gjorde Sid när Buzz kom? Gick o gömde sig i ett hörn? Skrutten är ju helt livrädd för allt!

2011-10-27 @ 10:13:29
URL: http://linnlowes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0