hunddans & trötthet

helgen har varit lugn i vanlig ordning, hade lite fredagsmys :) på lördagen träffade jag Linn i parken hon hade buzz brorsa och mamma över helgen så dom fick träffa varandra, så mysigt när dom är tillsamans, om buzz mamma ska ha en till kull så kommer vi nog skaffa en till, en liten benny :) Senare på dagen åkte vi ut till janne och birgitta med mamma o pappa på middag, fick träffa snoddas :) och det gick bra med snoddas och buzz så nu kanske vi kan ha snoddas nån helg :) snoddas vart väl lite kär i buzz och dom andra hundarna fick inte gå i närheten av buzz.

Idag har jag vart enormt trött. sovit större delen av dagen så vet inte vad det har vart för fel.
men hoppas det blir bättre, imorgon blire simma klockan 08.00 så kanske börjar dagen lite bättre :)

snoddas i mitt knä, buzz i jonas



dansar tryckare?


katten gustaf.




birk


ito

Kommentarer
Postat av: Linn

Hej!

Måste fråga dig om du kan göra "fake-sår" med wax och fakeblod till halloween? :) Har köpt det men det är så svårt att göra på sig själv så jag tänkte höra om du kan det och vill göra på mig på fredag :D

2011-11-01 @ 09:28:57
URL: http://linnlowes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0