Operation & vardagslyx

Operationen gick hur bra som helst. opererades vid 8 tiden lr slocknade då ialla fall sen vaknade jag upp vid 12 och halv 2 hämtade pappa mig, men lite groggy. första dagen var helt okej då jag hade fått en spruta som farlamade hela armen så då kände jag ju ingenting, men lite läskigt endå när man vill och försöker röra fingrarna men det går inte, en konstig känsla det där. på natten började känseln komma tillbaka stickande i hela armen lite obehagligt sen när det började kännas att man verkligen har kappat benet vart de morfin och alvedon.

men det har gått fort, fort som på ett bra sätt eftersom jag har kunnat gjort lite vardagslyx sånt där som man inte hinner annars, har målat massa tavlor. vart hos mamma och pappa en hel del som har tagit hand om mig, suttit vid brasan osv och filosoferat. Buzz och kitty katten har blivit jätte bra kompisar så nu har jag både katt och hund i sängen när jag sover här uppe så själv får jag en liten plätt att sova på typ 30 cm brett haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0