fantastiskt

negativa med hösten är ju den här huden man har, torrboll och det kliar överallt, ska smörja in mej 30 gånger innan jag lägger mig. aja ang, jackan så har jag ett possitivt besked och det var att den fanns i Gävle, EN kvar i xs, la undan den direkt, så Linda den underbara ska köpa den imorrn :) sen så på måndag åker jag till sthlm på kurs igen är där hela veckan, kommer bli underbart. dock inge internet då men men. sen så kommer Jonas ner på fredag antagligen då checkar vi in på hotell hela helgen. klagar inte. alltså med lite otur man har i vardagen så löser det sig alltid i slutändan :)


Kommentarer
Postat av: Linn

Sv: Haha ja! Kanske det, eller får du färglägga håret, hahah :D

2010-10-21 @ 10:37:10
URL: http://linnlowes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0