marginaler

alltså det här med tur och pengar. Man har aldrig extra pengar varjemånad att unna sog nått för. och om man får nån extra slant lr så, så dymper det ner en extra räkning som förstör allt.
exemplet för mig igår vad att jag hittade en vinter jacka i xs, xs brukar sällan finnas i jackor tycker jag. aja hittade den på bubbleroom ialla fall, tänkte den beställer jag ikväll men blev inget, sen idag fick jag ett mess att jag hade vunitt hundra kronor på bubbleroom, då vart de bara fan va najs då går jag in o klickar hem jackan direkt för det gäller bara innan 24.00, o vad händer när man går in, joo storleken är såklart slut!!! så nu känns dom dära 100 kr jävligt onödiga då det var jacka jag behöver. och den enda jag tycke om. kan säga det att sist jag köpte en vinterjacka var över 5 år sedan, för att jag är kräsen. suck!


Kommentarer
Postat av: Linn

Sv; Halloj! :}

Ja just ja, ska du dit? :D

2010-10-19 @ 19:58:01
URL: http://linnlowes.com
Postat av: Linn

Sv; Du & Martina eller? :) Får ni inte sova kvar då? :D

2010-10-19 @ 20:10:38
URL: http://linnlowes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0