eld i backen

Sitter här och degar innan jag ska börja med matbestyren. Har ialla fall börja gjort veckomat sedel, annars står man oftast där vad ska vi äta idag? jag vet inte? vad är du sugen på? osv.
så nu funkar det bättre, + att man spar in lite. Så man kan shoppa mer kläder :) och det gillar vi ju.
Ska plocka undan helt i köket sen för imorgon bitti kommer dom och lägger golv, jippi. Nu jädrar fick dom eld i baken. haha skriver fel hela tiden skrev backen först men såg de ialla fall :)

idag har det nog vart första gången det vart sol in i vardagsrummet. Buzz vart väldigt glad. låg där och njöt :) I helgen kanske vi har två hundar här. vi får kanske hem snoddas :) får se hur det går. kanske ska upp med buzz på djursjukhuset för han har haft ont vid örat med verkar vara bättre.

först fick man en lip sen ett naffs på näsa. snäll vovve :)

Kommentarer
Postat av: Linn

Sv: Absolut det ska jag göra! :)

Ja det tycker jag. :) Hoppas det blir fint & inte så kallt! Jack hoppar ju på 3 ben när han vart ute i mer än 1 minut när det är kallt. Så mesig! haha :D Kram

2012-02-09 @ 20:18:58
URL: http://linnlowes.com
Postat av: Novembersara.

Men åh vilken gosig hund :D

2012-02-09 @ 21:00:18
URL: http://novembersara.blogg.se/
Postat av: Emilia [Personlig FotoBlogg]

Vad söta bilder, hundar är så underbara :) Kram

2012-02-09 @ 23:59:16
URL: http://beautylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0