bus och hälften till 50

i fredags vart man 25 då :) vart firad av familjen och på lördagen kom svärmor på middag :) det var mysigt.
buzz har busat ur sig hela helgen :) imorgon blire att förberada inför operationen på tisdag, måste tvätta och fixa en massa, packa lite eftersom jag bosätter mig hos  mamma och pappa första veckan. blir skönt för buzz också så han får springa lös och busa runt.

sitter och tittar på lite olika kameror. nu när jag fått pengar vill jag verkligen köpa en bra kamera. vill gärna ha en digital som man kan ha med sig men som tar väldigt bra bilder. så lutar åt en canon s95.
Nu blir det väl inte så mycket skrivande framöver då det är högerarmen som ska opereras men jag ska försöka :)


Kommentarer
Postat av: Helena

tack söta. Lägger till din blogg på bloglovin så man inte missar några inlägg. Kram

2011-08-28 @ 16:50:14
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0