helloo...

nu var det ett tag sen man skrev, har haft en jag vill inte göra nått vecka, men det börjar ändra på sig, är ledig imorgon, så jag ska åka med buzz till bästaste marhia i säter och titta på deras hus, och så får vovvarna leka lite, försöka få buzz att bli mindre rädd för hundar, i veckan vart han livrädd för två små söta chihuaher. stackarn.

mamma har fullt upp att sy hund-kläder ;P första var en stickad tröjja den tyckte han va skön när det var fult väder och kallt ute, sen har hon gjort en huvtröjja men har inte tagit nån bild än, har ju vart så fint väder också.

håller på med en beställning också, en liten bebis, ska lägga in en bild på den när jag är klar, sen har jag andra planer också, men dom tar vi sen när jag vet mera :) weiihoo




Kommentarer
Postat av: Linn

Hej! :)

Det är bra med mig, hoppas de är bra med er :) Den funkade faktiskt bra! Men jag fick ha den i typ 1 timme, inte 20 min som de stod på paketet. Testa, jag tyckte den funkade fint! :)

2011-05-11 @ 19:24:17
URL: http://linnlowes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0