inburrad

brrr...så kallt här inne i lägenheten. sitter inkurad med filt och tjocktofflor :) gör jag annars endå för jag är så frysen :)
Imorgon är det alla♥Dag, då blir det mys middag :) och kanske nån bra film :) ska se nya avsnittet av walking dead nu, ska bli så spännande. så på återseende :)



ska börja med detta:
Dag 1: Presentation av mig själv, Dag 2: Tre favoritprogram på tv, Dag 3: Min favorit födelsedag, Dag 4: En nytagen bild, Dag 5: Fyra bilder som gör mig glad, Dag 6: Min favoritplats, Dag 7: Någon som jag älskar, Dag 8: Ett minne jag har, Dag 9: Det här hade jag på mig idag, Dag 10: Tre saker som finns i min lägenhet, Dag 11: I min handväska, Dag 12: Den här veckan, Dag 13: Två saker jag längtar efter, Dag 14: Fem webbsidor jag ofta är inne på, Dag 15: Två saker jag inte skulle klara mig utan, Dag 16: En bild från när jag var liten, Dag 17: Min favoritfilm, Dag 18: Min favoritmat, Dag 19: Min favoritfrukt, Dag 20: Tio saker jag gillar att höra, Dag 21: Mina favoritdagar på året, Dag 22: Min favoritlåt, Dag 23: Mitt dröm yrke, Dag 24: Min förebild/Idol, Dag 25: Din bästavän, Dag 26: Denhär månaden,
Dag 27: Min dag, Dag 28: Mina familj, Dag 29: En sak jag önskar att jag fick uppleva igen, Dag 30: En sak jag gör varje dag.

får börja skriva dag 1 lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0