födelsedagsfirande och operation

nu har det vart mycket. Jonas har fyllt 30, så det har vart mycket fest, ute i b-gården. vart det en sen natt. men kul var det :) sen har vi haft 55års fest i puttbo. det var riktigt lyckat också.

den 30:e agusti ska jag operera mig. så nu börjar man bli lite nervös när man fått en tid. och sjukskriven kommer jag bli i ca 2 månader, så jag kommer väl ligga handikappad för det mesta. hur ska detta gå.

så tänkte ha en riktig tjej kväll på lördagen innan operation, eftersom jag kommer hålla mig inomhus sen, och inte kunna träffa så många.

igår satt jag och måla tavlor, nu är det bara att måla och rita och pyssla med smycken så mycket jag kan, för det kommer jag inte heller kunna göra sen.



i torsdag var jag för en gång skull ledig när det var sol och varmt ute, och till o med jonas vart ledig. så då passa vi på att bege oss till källslätten med lite picknick. köpte hårdbröd åt fåren också, va galna dom är, ingen skam alls haha. fick lov och springa därifrån. söndertrampad på fötterna och sen kom en stor kossa haha kuta som en spjut bort, dom är väldigt stora.

 

Idag är jonas ute med grabbarna på runn, undra vad jag och buzz ska hitta på?

är godis-sugen ialla fall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0