nyklippt

då var ännu en helg över, tiden går så fort, för fort ibland. Det har dock varit en väldigt lugn och skön helg.
vart hemma och kollat på film. igår var vi ut till buzz mamma och syskon det var jätte kul och se allihopa ihop, full fart var de, till och med vi vart trötta sen när man kom hem efter att kollat på dom.

Idag har jag faktiskt klippt mig. första gången jag var hos frisören på säkert 6-7 år.
det vart super bra, skönt att få bort det slitna och få det lättskött. buzz tyckte också om nya frillan, men bara att bita i :)

nu ska bara brynen och naglarna fixas. och allt hår på kroppen ska ryckas bort. sen är jag redo för midsommardansen :)


Kommentarer
Postat av: Linn

Glad midsommar på er & Buzz också :) mamma o pappa hälsar tillbaks :)

2011-06-24 @ 13:25:50
URL: http://linnlowes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0