semester

denna vecka har jag inte gjort mkt, det ska man inte göra heller när man har semester :)
har ritat lite, fixat lite hemma och donat. Imorgon äre fredag igen, veckorna går så fort. Då ska vi åka ut till buzz syskon och mamma, det ska bli superkul. en massa hundbus,
sen ska jag fixa lite i min pysselhörna. ska få hem en byrå dit så jag tänkte fixa lite.
idag var jag på stan och shoppa lite saker till hemmet, var jätte mkt rea, me like :) och så köpte jag en picknikkorg till våra picknicks till källslätten :) sen var jag faktiskt och boka klipptid så på måndag blire en lång page :) hoppas de blir bra :) sen ska jag färga håret i helgen också får se om jag hinner de imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0