snart juni :)

helgen har mest spenderats hemma, var upp till mamma och pappa igår och grillade mums, sen gick vi hem, fötterna var bra möra så det vart sängen direkt :)

till helgen tänkte jag göra sommarfint på balkongen, skulle vilja åka till ikea nån dag också men det får bli senare. Har beställt lite sommarkläder från hm och nelly, super fina, och en långklänning vit som kommer passa bra på midsommar, vad vi nu ska göra? :)

ska även under min semester vara i borlänge och måla en mega stor tavla som ska sättas upp på peace & love, håller på och skissar lite, svårt för man får nya ideér hela tiden, och som tack för de fick man band för alla dagar :) ska bli kul, aldrig vart på peace & love, endå bor man bara 15-20 minuter bort.

har även börjat jobba 50% nu och är sjukskriven resten av tiden tills höst, sen får vi se efter jag har gjort min operation om det blir bättre, så hoppas jag att jag kan gå upp till 75 % igen. både possitivt och negativt har det vart, har ju mera ork nu när jag jobbar lite mindre, lägger mig inte det första jag gör när jag kommer hem. Ska försöka träna lite mera nu när man har mer tid och ork, även spendera mer tid i köket nått som jag ha velat gjort länge men inte orkat, baka och dona. och måla och pyssla såklart :)




Kommentarer
Postat av: mia

Hej! Jag blev jätte glad när jag fick höra av Ulrica ida, att Bazz fått ett eget hem han oxå:) väldigt kul och se att de gått så bra för lill killen. jag har hans syster jessie här hemma. vi bor nere på västkusten i närheten av lysekil. är de något du vill få hjälp med så ställer jag gärna upp med råd och tips:) jessie bor idag med andra hundar och djur. hon är med mig överallt. hon var oxå mycket rädd i början. men det är helt borta nu. hon älskar allt och alla:)ha en bra dag mvh mia

2011-05-29 @ 14:09:03
Postat av: Linn

Va duktig du är fia :)

2011-06-07 @ 08:27:20
URL: http://linnlowes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0