Färg & Gardiner

har bytt gardiner i vardagsrummet. Och Jonas tyckte faktiskt det var jättefint, tur att jag har en karl som tycker om lite färg :) man blir gladare av färg. Så lila gardiner blev det, jag har inte bestämt mig än vad jag ska ha för färger där senare i höst. nu är det ju lila och turkost, om man ska ha lila och grönt kanske. jag vet inte. Har prata med ortopeden nu ialla fall och dom visste inte vad det kunde vara så skulle ta alvedon och morfin och om det gör väldigt ont igen så skulle jag gå till akuten, så får se då. Hoppas det blir bättre. För just nu är man lätt handikappad igen. Ska ju måla klart tavlor. Sofie har beställt två kurbitstavlor. Sen håller jag på med smycken och bild av buzz som allt ligger på is just nu.


Kommentarer
Postat av: Helena

fin blogg du har

2011-10-11 @ 08:55:29
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0