50tum & ebay

den har veckan är fullspäckad. Idag har jag haft möte med min nya handläggare på försäkringskassan, gock jättebra, skönt att man får en som man har personlig kontakt med. Sen har Jag ringt till vårdcentralen så blir lite möten där. Imorgon ska jag till Tandis och dra ur den tredje visdomstanden, sen på torsdag ska en arbetsterapeut ringa och se vad vi kan göra. Sen ska jag träffa marhia, det var hur längesen som helst så det ska bli super mysigt. Och se hur magen har växt på henne också :)

Jonas har köpt en ny tv. 50-tum så helgen blir nog en riktig film-mys-helg :) hoppas nästan på dåligt väder så man kura ner sig med filtar,tända ljus och en stor påse godis.

Har beställt från ebay. så sjukt billigt. beställde till när man gör naglar, men även för mig som gör fimo-smycken kan man använda sakerna till mina godis smycken yum yum

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0