kokosolja

Mamma köpte is thlm åt mig för det var slut överallt i falun, kokosolja från rene voltaire många använder det i matlagning men kan användas på kroppen också. innehåller ju mkt Q10 och E-vitamin som är väldigt bra och läkande för huden E-vitamin hjälper till att motverka rynkor och leverfläckar och att klara av solljus bättre och klarar av angrepp av smuts bättre. den kan även läka ut mindre ärr och hudbristningar, Q10 tränger djupare ner i hudlagret så den arbetar på djupet.

Jag har inte hunnit använda den så mycket men smörjer mig med den överallt. I ansiktet om jag är extra torr annars har jag den bara som en nattkräm i ansiktet. på kroppen är den jätte skön, har fått mer färg på huden, innan kändes det som att jag nästan var grå. men man får faktiskt en friskare färg och den är jätte skön att ha på fötterna, brukar jobba med den ganska mycket, verkligen massera in den så man får igång blodcirkulationen. så en riktig bra olja att ha på kroppen och i ansiktet nu när hösten och vintern kommer smygandes då man blir torr fort och huden blir livlös.

extra plus att burken är jätte snygg att även ha i badrummet än i köket :) och det doftar verkligen kokos.


Kommentarer
Postat av: Linn

Den där såg jag på hemköp i borlänge nyss ;)

2011-09-27 @ 16:41:20
URL: http://linnlowes.com
Postat av: Linn

I know! Brukar köpa från gronagavan.se, jättebillig kokosolja där :) Ska testa den nya hiten ricinolja som får håret att växa 5cm/månad nu också! Ska bli spännande :)



Ja, gud jag älskar elevens grejer. Man blir beroende! Hade en bodyspray från den där serien; aqualina som doftade sockervadd :)

2011-09-27 @ 17:53:09
URL: http://linnlowes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0