jahaa

försöker fixa min blogg men det är faen svårt. Aja idag är det nog första gången på en vecka jag ens klär på mig och är uppe. har vart sängliggandes i en vecka nu med inflensa. Ska nog börja vaccinera mig hädanefter för det här var inge kul. hostan kommer väl säkert sitta i några veckor. så alltså har det inte hänt mkt spännande, har bara legat i sängen och tyckt synd om mig själv. Och man märker att när man är sjuk vilken tur man har nån ♥ Jonas har laga mat, städa, kommit med varmt vatten hela tiden till min hals, bädda ner mig osv. KÄRLEK :) Nu har jag världens whiskey röst och kan inte säga vissa bokstäver. Jonas tycker jag låter som en get haha





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0