glossybox februari

igår kom den :) min glossybox. Är faktiskt jätte nöjd, många som tydligen vart lite missnöjda men ge bort nått av grejjerna då. alltid kul att ge till nån annan som behöver det :) jag älskar att ge bort saker :)

I min box fick jag en anti-stress kräm för ansikte vilket kan behövas :) från Dr.Babor har bara kört den i 2 dagar nu men den verkar lovande :)

Beach tint från Becca som man har på läpparna, faktiskt väldigt skön och nude.

ögonfransar från Jelly pong pong ska användas nästa utgång.

Oil-control mattifier från Murad en dagkräm, ska börja använda den också, speciellt där jag blir lite glansig.

och en eye liner från Eyeko väldigt mjuk och skön att jobba med, ska nog göra nån sminkning med den imorgon :)

den som är extra lyx oxkså är att allt ligger i en snygg förpackning blir som julafton del lux :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg!

2012-03-09 @ 16:15:51
URL: http://yohannastarfighter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0