solhundar, nästäppa & fyllekarlar

Har vart råförkyld dom senaste dagarna, nu är värken över ialla fall, man känner sig någorlunda pigg ialla fall, helgen har vart super lugn. i fredags fick jag sällskap av Linn och jack. J åkte ju iväg på kryssning hmm fyllekryssning, och linn var också ensam hela helgen :) sen sov jag hos mamma & pappa inatt. Nu är jag hemma och har fått hem en trasig karl som håller på och däckar i sängen :)






Jag är så glad att jag träffat en så driven person som har samma mål och samma planer som mig, att man kan jobba ihop tillsamans med samma drömmar och samma intressen. Att man är lika men på olika sätt, bra på olika saker, man kan lära sig av varandra. OCH en nyfunnen vän ♥, detta kommer bli året, hårt jobb men vi vet och vi kan! varför ska man gå och jobba för nån annans drömmar när man kan skapa och jobba för sina egna!!! satsa och våga!!





Kommentarer
Postat av: Linn

SV: Ja, superhärligt väder! Vi måste gå o ta en glass nån dag på nån mysig uteservering, om dom har öppnat ännu :D Längtar sjukt mycket efter sommarn :)



Jag förstod att ni åkte dit, de gjorde ni rätt i :D

Va fint du har skrivit i inlägget, känner exakt samma :)

2012-03-25 @ 16:50:55
URL: http://linnlowes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0