pepping pepp

åhh... nyss kommit hem från jobbet, började kl 21 igår. nu sadlar jag om, hoppar in i duschen sen göra mig iordning för andra jobbet nere på salongen klockan 12 :) sen kommer jag stupa i säng ikväll vid sju och sova tills imorgon och då blir det dubbelpass igen :) Är helt slut, men får sätta på lite musik och försöka piggna till. lr ta en powernap

Var hos Linn igår med buzz, jack var där också så det blev hundbus. Vi pysslade lite med företaget också :) kommer bli så jäkla bra.
bilden låna jag av linn.

 

nää nu ska jag skutta in i duschen, känns som detta kommer bli en flummig dag, kommer vara så övertrött haha :) men de bjuder jag på :)

 


Kommentarer
Postat av: Linn

Du är sjukt duktig som orkar!

2012-05-07 @ 09:51:16
URL: http://linnlowes.com
Postat av: Frida

Ja, de blev rätt bra tillslut ändå ;) Men jag är inte riktigt nöjd. Vill ha den där förbenade namnteckningen längst ner men blir inte klok på det!.. Får se när jag orkar ta tag i de igen ;) Vad duktig du är som jobbar så mkt! Vart jobbar du natt? Är det vaken natt? Phu!! Hoppas du orkar med dagen:) Kram

2012-05-07 @ 12:56:57
URL: http://fritjoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0